Vízvonal: +36-30/9-368-458

Vízadagoló automata hibabejelentés

Kérjük, hogy mielőtt elküldené a hibabejelentést, az alábbi teendőket szíveskedjen elvégezni!

Ha nincs hideg vagy meleg víz:

  • Győződjön meg róla, hogy a készülék be van-e kapcsolva, illetve az aljzatban van-e áram?
  • Ha nem hideg a hűtött víz, tapintsa meg a készülék hátoldalán lévő hűtőrácsot, hogy langyos-e?

Ha csepeg a csap:

  • Tekerje el a felső gyűrűt, hogy nem lazult-e meg.
  • Ütögesse meg erősen a csapot az ujjával.

Ha víztócsát tapasztal:

  • Ellenőrizze, hogy nem telt-e meg a csepptálca?
  • Cserélje le a ballont lehetséges, hogy mikrorepedés van rajta, majd 10 perc múlva ellenőrizze, hogy megszűnt-e a szivárgás

Ha a fenti ellenőrzések során azt tapasztalta, hogy nincs áram, vegye fel a kapcsolatot közüzemi szolgáltatójával. Ha felhasználói okot talált (hátoldali kapcsolók lekapcsolása vagy a csepptálca telítődése), melyek a helyszínen orvosolhatók, szíveskedjen megkérni karbantartóját a kapcsoló visszakapcsolására vagy a tálca kiürítésére.

Ha a probléma mindezek után is fennáll, kérem, töltse ki az alábbi űrlapot, s kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot.

Kérjük az űrlapkitöltés előtt fogadja el a süti szabályzatot.

Megértését köszönjük!

Kötelező mező!
Kötelező mező!
Kötelező mező!
Kötelező mező!