Vízadagoló automata hibabejelentés
Kérjük, hogy mielőtt elküldené a hibabejelentést, az alábbi teendőket szíveskedjen elvégezni!
Ha nincs hideg vagy meleg víz:
- Győződjön meg róla, hogy a készülék be van-e kapcsolva, illetve az aljzatban van-e áram?
- Ha nem hideg a hűtött víz, tapintsa meg a készülék hátoldalán lévő hűtőrácsot, hogy langyos-e?
Ha csepeg a csap:
- Tekerje el a felső gyűrűt, hogy nem lazult-e meg.
- Ütögesse meg erősen a csapot az ujjával.
Ha víztócsát tapasztal:
- Ellenőrizze, hogy nem telt-e meg a csepptálca?
- Cserélje le a ballont lehetséges, hogy mikrorepedés van rajta, majd 10 perc múlva ellenőrizze, hogy megszűnt-e a szivárgás
Ha a fenti ellenőrzések során azt tapasztalta, hogy nincs áram, vegye fel a kapcsolatot közüzemi szolgáltatójával. Ha felhasználói okot talált (hátoldali kapcsolók lekapcsolása vagy a csepptálca telítődése), melyek a helyszínen orvosolhatók, szíveskedjen megkérni karbantartóját a kapcsoló visszakapcsolására vagy a tálca kiürítésére.
Ha a probléma mindezek után is fennáll, kérem, töltse ki az alábbi űrlapot, s kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot.
Kérjük az űrlapkitöltés előtt fogadja el a süti szabályzatot.
Megértését köszönjük!